Пенсійний фонд України звернувся до громадян з важливим застереженням — у разі зміни банківських реквізитів пенсіонери мають обов’язково й оперативно повідомляти про це у ПФУ. Інакше вони ризикують залишитися без виплат або отримати пенсію із суттєвим запізненням.
Переважна більшість пенсій в Україні надходять отримувачам через банківські перекази. Саме тому оновлення фінансової інформації є критично важливим, коли пенсіонер змінює банк або відкриває новий рахунок.
Як оновити реквізити у Пенсійному фонді
Згідно з «Порядком виплати пенсій через поточні рахунки в банках», затвердженим постановою Кабміну № 1596 від 30 серпня 1999 року, для зміни платіжних реквізитів потрібно заповнити відповідну заяву (додаток 1 до постанови) і подати її до ПФУ.
Існує три основних способи подання заяви:
- особисто звернутися до найближчого відділення Пенсійного фонду;
- надіслати заяву через особистий кабінет на Порталі електронних послуг ПФУ, обравши розділ «Про пенсійне забезпечення», далі — «Заява про зміну платіжних реквізитів»;
- за допомогою уповноваженого представника банку, який може посприяти в поданні документів від імені клієнта.
У ПФУ наголошують: своєчасне оновлення банківських даних — запорука стабільного та безперервного отримання пенсій. Необхідно слідкувати за актуальністю цієї інформації, аби уникнути неприємностей у майбутньому.